במדריך זה תגלה את השלבים להעמדת חנויות למכירה בתל אביב. חשוב לעקוב אחר קהל הפונים, ולהיעזר במקרה הצורך במכרים, תורמים פוטנציאליים ואף במשרדי תיווך.

• תל אביב היא עיר מבוקשת ברמה בינלאומית. בעסקה כמו העמדת חנויות למכירה בתל אביב, חובה ליידע גם את אוכלוסיית העולם בדבר המכירה הצפויה. פרסם מודעה באמצעי התקשורת הבינלאומיים באינטרנט, שתנוסח באנגלית ובצרפתית.
• פנה לחברות תיווך בארץ, שיסייעו לך למצוא קונה פוטנציאלי. אין להיות מהוסס מול חברות התיווך. יש לפנות אליהן כאשר יש ברשותך ניסיון כלשהו בענף הנדל"ן שייתן לך בטחון להחליט החלטות מהר.
• עקוב אחר עסקאות נדל"ן דומות שנסגרו בעבר, ובדוק האם המחירים שמציעים לך מתווכים וגורמים שראו את מודעותייך תואמים למחיר השוק.
• שאף תמיד למנף חנויות למכירה בתל אביב מעל למחיר השוק. באופן זה יתר בעלי החנויות ישמשו כ underdog לעומתך, ואתה תהיה בעל סיכויי המכירה הגבוהים ביותר.
• על מנת להגיע מעל למחיר השוק, ערוך השבחה בחנות: הקם דלפקים נוספים, סדר את השולחנות והמדפים בחכמה, וכך שיתאפשר נפח מקסימלי. צבע מחדש את הקירות. דאג לטיפוח החנות.

לסיכום, על מנת להצליח לבצע מכירה מוצלחת לחנות בתל אביב, עלייך ליידע את אוכלוסיית הארץ והעולם, ולהיעזר במקסימום התקציב הפרסומי שברשותך. בנוסף, עלייך לשאוף ליצור יתרון תחרותי על המתחרים שלך, וזה אומר – למנף את שווי החנות: לשפץ, לבנות מחדש, ולערוך השבחה במבנה, שתאפשר לך להציג אותו למכירה מעל מחיר השוק. הלקוח לעולם לא ישלם על מוצר מעל למחיר השוק ללא הצדקה, ומשום שקונים רבים בתחום הנדל"ן – קונים את המבנים שלהם על סמך מראה עיניים, חשיבות השיפוץ וההשבחה חשובות מאד לעניין זה.

במקרה הצורך, אל תהסס להשתמש בחברת שיפוצים וחברת פינוי מתאימות. אל תעשה את זה בטרם גיבשת תקציב מוגדר לשיפוצים, שממנו אסור לחרוג. מתקציב זה לא חורגים גם אם מושמעות טענות כלפייך לקחת משהו מסוים בחשבון ועלייך לעלות במחיר. מהרגע שתקציב ההשבחה נקבע, עלייך לעשות הכל על מנת שהוא ורק הוא – יתממש.