במדריך זה תמצא את הדרך לבחירת שירות ייעוץ שיווקי. חשוב לעקוב אחר הצעדים במדריך זה על מנת לבחור שירות שיתאים בדיוק לצרכייך ויוכל לספק לך עצות מועילות על הנעשה בעסק או בארגון שלך:

גש לאינטרנט וחפש במנוע החיפוש את הערך ייעוץ אסטרטגי לעסקים קטנים. מכל התוצאות שיופיעו על המרקע, בחר בשירות שהכי קרוב לתחום העסקי בו אתה עוסק. על מנת להקל עלייך במלאכה ניתן לבצע חיפוש חוזר של משפט זה, ולהוסיף "...עבור תחום X".

אגור את התוצאות הרלוונטיות ברשימה מסודרת שתכלול שם, מחיר ומספר טלפון. שמור על רשימה זו למקרה הצורך.

בדוק את בורסת השמות שדלית באינטרנט באתרים של פורומים שונים. יש להקליד את השמות הפרטיים ושמות המשפחה של הקאוצ'רים העובדים בחברות הנ"ל ולקרוא סקירה על הישגיהם ועל מידת שביעות הרצון מהם. לא יזיק להתייעץ גם עם חברים ומכרים פרונטליים על שירות ייעוץ שיווקי.

התייעץ עם קולגות שלך: אנשים עצמאיים אחרים שצרכו שירות זה בעבר. הקולגות יוכלו לתרום לך מנסיונם ולהמךית לך על חברת ייעוץ שיווקי שתוצאותיה בדוקות ומוכחות על ידי הקולגות.

קרא חומר עיוני אודות ייעוץ שיווקי לעצמאיים. ניתן למצוא חומרים אלה באינטרנט, בספרים העוסקים בעסקים, ובברושורים של חברות הייעוץ. קריאה זו תתרום לידע הכללי שלך ולציפיות לקראת מה אתה הולך על מנת לחסוך הפתעות מיותרות

לסיכום, הובא לפנייך המדריך המלא לחירת שירוצ ייעוץ שיווקי לעצמאיים. שירות זה הוא שירות בו מעורבים סוגים רבים של תשלומים ומקדמות המצויינות בחוזה. על מנץת להימנע מהפתעוץ עלייך לקרוא את כולו ולברר מה הוא המחיר ליום עבודה של הקאוצ'ר ומה הוא המחיר הכולל לחברה על השירות. אלה שני המחירים הנפוצים ביותר שגובים החברות הללו, ויש לדעת אותם בטרם החתימה. בנוסף, חשוב להזמין את אחד הנציגים או הקאוצ'רים מטעם החברה פעם אחת לפחות לבית העסק בטרם החתימה על החוזה על מנת שיוכלו להתרשם מן העסק ומאופן העבודה בו ולהתחיל לעמול על תכנית ייעות שיווקי שתקדם את העסק שלך במצבו הנוכחי.